مرکز مشاوره

رنگهای شاد و روشن را جایگزین رنگ های تیره کنیم

رنگهای شاد و روشن را جایگزین رنگ های تیره کنیم

باور زنان در مورد پوشیدن رنگ شاد

بسیاری از زنان بر این باورند که پوشیدن رنگ های تیره اندام آنها را لاغرتر نشان میدهند و با استفاده از لباس های تیره و رنگ های مطلق و یکدست میتوانند چاقی خود را از نظرها بپوشانند. اما غافل از این هستند که پوشیدن این نوع لباس های با این رنگ ها میتواند تاثیرات منفی بر روی روحیات آنها داشته باشد و از نظر علم روانشناسی نیز پوشیدن این نوع لباس ها به هیچ عنوان توصیه نمیشود زیرا نه تنها در روحیه فرد بلکه در روحیه اطرافیان آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود.

بهتر است  با کسب اطلاعات از ترفندهای طراحی لباس از روش های لاغر تر نشان دادن خود با استفاده از رنگ های روشن تر هم تاثیر مثبت در روحیات خود و اطرافیانتان ایجاد کنید و هم از یکنواختی و یک شکلی خود را نجات دهید. این باور را که باید لباس هایتان سر تا پا یکرنگ باشد را از ذهن خود دور بریزید.

شماره های تماس 01

همسر من واکنش زیادی به اتفاقات و سختی هایی که در کار براش پیش میادنشون نشون میده

مدتی است که همسر من واکنش زیادی به اتفاقات و سختی هایی که در کار براش پیش میادنشون میده.

مثلا با کوچکترین حرف رییس و یا همکاران کلا به هم میریزه و پروژه ای که ماهها براش زحمت کشیده رو کلا رها می کنه و میگه اصلا حالم به هم میخوره از این کارها و …

و مثلا میگه از این مجموعه میام بیرون واین یعنی از دست دادن شغل و نابود کردن زحماتی که تمام سالهای تحصیلش کشیده و …نمی تونه کار کنه در حالی که قبلا بسیار با پشتکارو جدی بود در کارش ولی الان انگیزش رو از دست داده . یا مثلا مدتها صبر کردیم پول توی بانک گذاشتیم برای وام بعد بانک کمی اذیت می کنه کلا قید وام رو میزنه. به نظرم عکس العمل هاش شدید هستند به نسبت مشکل. .

باهاش صحبت می کنم ناراحت و ساکت میشه میره تو خودش . با کسی هم مشورت نمیکنه گویا میدونه تصمیمیش غلطه روش نمیشه به کسی بگه ولی نمیتونه هم تغییر بده نظرش رو.

دست خودش نیست. بسیار تحت فشاره ناراحتش هستم خیلی. دارم سعی می کنم راضیش کنم مشاوره بگیره از متخصص. من فکر می کنم یه مسئله روانی براش پیش امده .

ممنون میشم یک روانشناس خوب معرفی کنید به من. باید مشاور بره یا روانشناس بالینی ؟

پاسخ

با سلام دوست گرامی ممکنه ایشون دچار وسواس و با افسردگی شده باشند.

البته براساس صحبت های شما عرض می کنم و معلوم نیست چقدر درست باشد چون در وسواس افراد کمال گرایی دارند که مدام می خواهند همه چیز بهترین شود همه تلاششان را هم می کنند.

ولی دقزقا موقعی کهباید استفاده کنند کار را رها می کنند و به ان نمی پردازند .

و از طرفی در افسردگی هم همیشه فرد ناراضی و گاها عصبی نشان داده می شود .بهتره حتما درست شرایط را بررسی کنید .

و این کار با مراجعه به روانشناس بالینی است که می تواند به شما کمک کند و اگر نیاز بود به روانپزشک ارجاع دهد در هر حال جای نگرانی نیست ممکن است مساله خاصی نباشد و صرفا شرایط موقعیتی باشد.

امیدوارم موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

موفق باشید

منبع: ساینس دیلی


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

administrator

مقالات مرتبط

3 نظرات

  • ناشناس , ژانویه 14, 2014 @ 10:44 ب.ظ

    الان جوونا همش رنگهای تیره استفاده میکنن

  • پردیس , جولای 30, 2017 @ 9:44 ق.ظ

    سلام .
    مدتی است که همسر من واکنش زیادی به اتفاقات و سختی هایی که در کار براش پیش میادنشون میده. مثلا با کوچکترین حرف رییس و یا همکاران کلا به هم میریزه و پروژه ای که ماهها براش زحمت کشیده رو کلا رها می کنه و میگه اصلا حالم به هم میخوره از این کارها و … و مثلا میگه از این مجموعه میام بیرون واین یعنی از دست دادن شغل و نابود کردن زحماتی که تمام سالهای تحصیلش کشیده و …نمی تونه کار کنه در حالی که قبلا بسیار با پشتکارو جدی بود در کارش ولی الان انگیزش رو از دست داده . یا مثلا مدتها صبر کردیم پول توی بانک گذاشتیم برای وام بعد بانک کمی اذیت می کنه کلا قید وام رو میزنه. به نظرم عکس العمل هاش شدید هستند به نسبت مشکل. . باهاش صحبت می کنم ناراحت و ساکت میشه میره تو خودش . با کسی هم مشورت نمیکنه گویا میدونه تصمیمیش غلطه روش نمیشه به کسی بگه ولی نمیتونه هم تغییر بده نظرش رو. دست خودش نیست. بسیار تحت فشاره ناراحتش هستم خیلی. دارم سعی می کنم راضیش کنم مشاوره بگیره از متخصص. من فکر می کنم یه مسئله روانی براش پیش امده . ممنون میشم یک روانشناس خوب معرفی کنید به من. باید مشاور بره یا روانشناس بالینی ؟

    • مشاور , جولای 30, 2017 @ 9:52 ق.ظ

      با سلام دوست گرامی ممکنه ایشون دچار وسواس و با افسردگی شده باشند البته براساس صحبت های شما عرض می کنم و معلوم نیست چقدر درست باشد چون در وسواس افراد کمال گرایی دارند که مدام می خواهند همه چیز بهترین شود همه تلاششان را هم می کنند ولی دقزقا موقعی کهباید استفاده کنند کار را رها می کنند و به ان نمی پردازند .و از طرفی در افسردگی هم همیشه فرد ناراضی و گاها عصبی نشان داده می شود .بهتره حتما درست شرایط را بررسی کنید .و این کار با مراجعه به روانشناس بالینی است که می تواند به شما کمک کند و اگر نیاز بود به روانپزشک ارجاع دهد در هر حال جای نگرانی نیست ممکن است مساله خاصی نباشد و صرفا شرایط موقعیتی باشد .امیدوارم موفق باشید
      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.