مرکز مشاوره

شناخت شخصیت از روی انگشتان

شناخت شخصیت از روی انگشتان

چند روزه پیش در خیابان خانمی با سر و وضعی تروتمیز جلوی مرا گرقت و گفت که روانشناس است و بعد در مورد اسرار کف دست انسانها صحبت کرد و کارت ویزیتی به من داد. او که خودش را یک روانشناس تجربی معرفی می کرد گفت که می تواند از روی خط و خطوط دستانم بخت و اقبالم را پیش بینی کند و به من بگوید که خواستگارانم چه جور آدمهایی هستند. اما من که به کف بینی باور ندارم، مطالعه نتیجه کار دانشمندن روزنامه گاردین قابل قبول تر از گوش دادن به سخنان یک روانشناس تجربی می باشد.اگر شما هم مانند من به دانشمندان اعتماد دارید این مطلب را با ما بخوانید. دانشمندان و پژوهشگران می گویند که با بررسی انگشتان خواستگار شما می توانند سر از اسراز زندگی و شخصیت او در بیاورند.

آیا بر روی انگشتهای پای او لکی وجود دارد؟

زمانی که انسانها افسرده هستند، بهنگام راه رفتن وزن خود را بر روی جلوی پا می اندازند. در این حالت لکه های پوستی تیره ای روی مفصلهای انگشت های پا بوجود می آیدکه دلیل خستگی روحی و افسرده بودن آنهاست.اگر کسی که خواستگار شماست لکه هایی بر روی انگشتان پایش دارد، مواظب باشید زیرا اگر او سعی در درمان خود نکند ارتباط شما با او جز خستگی برای شماچیزی به ارمغان نخواهد آورد. وقتی با فردی افسرده که به درمانهای پزشکی ایمان ندارد ارتباط داشته باشید نقش شما برای او مانند یک درمانگر خواهد بود. و اگر هم تمام سعی تان را برای معالجه او بکار برید باز هم نخواهید توانست در معالجه او کمکی بکنید و تنها انرژی شما روز به روز کمتر خواهد شد.

آیا انگشت حلقه (یعنی سومین انگشت دست چپ) او بلند است؟

اگر خواستگار شما دارای چنین خصوصیتی است بدانید که افسردگی و سرطان پروستات در انتظار اوست. درست است که از نگاه کردن به انگشتان پای او می توانید به روحیه او پی ببرید اما با نگاه کردن به انگشتان دست او نیز می شود به وضعیت سلامتی اش پی برد. پژوهشگران می گویند با بررسی طول انگشت های دست یک مرد می شود به سلامتی بودن یا نبودن او پی برد.
محققان دریافته اند که مردان دارای انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلفه ، ۳۳ درصد کمتر از سایر مردان به سرطان پروستان مبتلا می شوند. از سوی دیگر احتمال مبتلا شدن به سرطان پروستان در مردانی که دو انگشت اشاره و حلقه انها به یک اندازه بلند است ۱۹ درصد بوده و مشابه مردانی است که انگشت اشاره آنها کوتاه تر است . دانشمندان بر این باورند که مردانی که دارای انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه هستند بیشتر در معرض مبتلا شدن به افسردگی هستند زیرا طول انگشت حلقه و اشاره ارتباط مستقیم با اندازه تستسترون در بدن آنها قبل از تولد دارد و مقدار وجود این هورمون می تواند خطر مبتلا شدن به سرطان پروستان و افسردی را مشخص کند.

آیا انگشت دوم در پای راست خواستگارتان بر روی زمین قرار دارد؟

این انگشت به شما می گوید که آدمها از این دنیا چه توقعی دارند. این انگشت را انگشت آرزو می نامند. اگر آرزوهای او در این دنیا برآورده شده باشد، انگشت ذوم از پای راست او با زمین تماس دارد، ولی اگر این انگشت از زمین فاصله دارد و یا اینکه با انگشت سوم نیز فاصله دارد، خواستگار شما سعی دارد که احساسات خود را از زندگی حقیقی سوا نماید.
آیا شما علاقه مند هستید که همسر آینده شما در سرش آرزوهای زیاد داشته باشد و بهمین خاطر در تمام مدت بدنبال پیشرفت باشد، انگشت دوم از پای راست او دلیلی بر این امر است. از سوی دیگر با توجه به این انگشت شما می توانید دریابید که او چه اندازه زندگی خود را برمبنای عواطف و آرزوهایش می داند و یا چه اندازه خودش را از آنها دور می کند.

آیا انگشت کوچک او بیش از اندازه کوچک است؟

اگر اینطور است، او انسانی با طبعی کودکانه است و می تواند بیشتر از دیگران در یک جمع بذله گو بوده و مجلس را گرم نماید. کسانی که انگشت کوچک پای آنها از حد نرمال کوچک تر است افرادی بامزه و خوش مشرب هستند و شما می توانید در کنار آنها اوقات خوشی را داشته باشید. به احتمال زیاد از وقتی که او شما را خواستگاری کند تا وقتی که شما یک دل نه صد دل عاشق او بشوید زیاد به طول نخواهد کشید. اینگونه افراد بخوبی می توانند روی دیگران تاثیر مثبت داشته باشند و حال خوبی به دیگران بدهند. می شود گفت که در این دنیای شلوغ و پر سرو صدا وجود اینگونه افراد لازم می باشد. از سوی دیگر بلند بودن انگشت دوم آنها هم دلیلی بر توانایی های اینگونه افراد است. دانشمندان می گویند که اگر انگشت دوم پا از دیگر انگشتان پا بلند باشد دلیلی بر بالا بودن قدرت توانایی فرد در رهبری و مدیریت جمع می باشد. از نظر محققان افرادی که دارای این خصوصیت هستند بخوبی می توانند رهبری یک مجموعه را بپذیرند و بیشتر از سایر افراد به حل و فصل مشکلات و هدایت افراد پائین دست خودشان بپردازند.

آیا در پای چپ خواستگارتان انگشت دوم بر روی انگشت شست قرار دارد؟

اگر انگشت دوم از پای چپ خواستگار شما بر روی انگشت شست او قرار گرفته است شما باید بدانید که او انسانی احساساتی می باشد. این فرد به خاطرات وفادار بوده و برای حفظ و ثبت آنها تمام سعی خود را می کند. کسانی که وارد زندگی این شخص بشوند به آسانی از یاد او نخواهند رفت و بسیار کم اتفاق خواهد افتاد که او وقایع مهم زندگیش را از یاد ببرد.
اگر مایل هستید که همسر مردی شوید که همیشه زمان اتفاقات مهم زندگی در خاطرش بماند و حتی زمانی که شما با او نستید به شما فکر کند به مردی که انگشت دوم پای چپش بر روی انگشت شست قرار گرفته جواب مثبت بدهید زیرا احساس و عاطقه عامل بسیار مهمی در زندگی چنین فردی می باشد.

آیا انگشت سوم پایش دارای مفصل کج می باشد؟

اگر اینطور است بدانید که او کسی است که به راحتی خواهد توانست دیگران را فریفته و همیشه حق را به جانب خودش بدهد. اینطور به نظر می رسد مردی که دارای انگشت سوم پا با مفصل کج است دارای توانایی ذاتی برای فریب دادن دیگران است. از این گذشته اینگونه افراد به راحتی می تواند خود را بجای دیگری جا زده و چیزی را که حقیقت ندارد نشان دهد. این فرد توانایی خاصی برای انجام کارها و ماموریت های جاسوسی و سری دارد. بنابراین شما می بایست بسیار حواستان را جمع کنید.
در اینجا قرار براین نیست که ما بگوییم گفته های محققین مطلقا صحیح است ما فقط نظرات آنها را برای شما بیان می کنیم و دیگر قضاوت درباره اینکه آیا نظر آنها درست است یا نه بعهده خود شماست. اما چیزی که در این جا واضح است دانشمندان به افرادی که مفصل انگشت سوم پایشان کج است اعتماد و باور ندارند.

شماره های تماس 01

آیا خواستگار شما انگشت چهارم پایش را زیاد تکان می دهد؟

این انگشت رمز و رازهای دنیای عاطفی و عاشقانه او را برملا می کند. هنوز به درستی دلیل این مسئله معلوم نشده ولی چیزی که واضح است این مسئله است که تاندونهای ما نیز می توانند احساس و عواطف ما را بروز دهند. از او در مورد افراد نزدیکش سوال کنید. اگر در مورد سوال شما احساس خوبی را نداشته باشد بدون آنکه خودش بخواهد انگشت چهارم پایش را تکان می دهد و از این طریق شما خواهید توانست روابطش را با اطرافیان و نزدیکانش بفهمید.
از این طریق نیز شما می توانید ارتباط او را با اعضای خانواده و دوستان و آشنایانش حدس بزنید و پیش بینی کنید که بعد از ازدواج کردن با او وارد چگونه دنیایی خواهید شد. البته این احتمال وجود دارد که از ارتباطات احساسی او در گذشته نیز از طریق همین انگشت چهارم مطلع شوید. حال می توانید امتحان کنید. هزینه ای برای شما ندارد.

آیا خواستگار شما زیر انگشت کوچک پایش پینه بسته است؟

اگر بتوانید به پوست زیر انگشتان پای خواستگارتان نگاه کنید اگر زیر انگشت کوچک پای او پینه بسته باشد به احتمال زیاد او شخصی خسته است. این علامت به شما هشدار می دهد که او بار مسئولیت سنگینی را به دوش می کشد و برای انجام این مسئولیت ها او مجبور است بیش از حد توان به خودش فشار آورد.
اگر شما فردی زرنگ باشید قادر خواهید بود در ظرف چند دقیقه پس از آنکه شخصی جورابش را در آورد شخصیت او را ارزیابی کنید. اگر شما در جستجوی کسی هستید که بخوبی برای شما وقت صرف کند باید بدانید که او نمی تواند مورد مناسبی برا ی شما باشد زیرا خودش به اندازه کافی کار و مشغله برای انجام دادن دارد.

منبع: مرکزمشاوره ستاره ایرانیان


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

administrator

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.