مرکز مشاوره
  • July 6, 2022
  • اخرین بروزرسانی ژوئن 21, 2022 2:41 ب.ظ
  • تهران

تست میزان تمایل جنسی

رابطه زناشویی به عنوان مهمترین و اساسی ترین رابطـه انسان توصیف شده است، زیرا ساختاری اولیـه را بـرای بنا نهادن رابطه خانوادگی و تربیت کـردن نـسل آینـده فراهم می سازد .
رضایت زناشویی یک جنبه بـسیار مهم و پیچیده از یـک رابطـه زناشـویی اسـت.
بـه عبارت دیگر، یکی از جنبـه هـای حیـاتی یـک سیـستم زناشویی، رضایتی است که همسران در رابطـه خـویش احساس و تجربه می کنند.
با این وجود، آمار طـلاق که معتبرترین شـاخص آشـفتگی زناشـویی اسـت ، نشانگر آن است که رضایت زناشویی بـه آسـانی قابـل دستیابی نیست.
از همـان روزهـای آغـازین رابطـه زناشویی، عدم توافق هـای جـدی و مکـرری بـه وجـود می آیند که اگر حل نگردند، می تواننـد رضـایت و ثبـات زناشویی را با تهدیدی جدی مواجه کنند.
علاوه بـر این، قطع نظر از همه روابط زناشویی که به طلاق ختم می شوند، بسیاری از ازدواج ها و روابط زناشویی نـاموفق نیز وجود دارند که همسران به دلایل گونـاگون طـلاق نمیگیرند.
لذا توجه به رضایت زناشویی بـه خـاطر نقشی که در سلامت روانی زوجین و فرزندان آنها دارد، اجتناب ناپذیر اسـت.
احـساس رضـایت از ازدواج و رابطه زناشویی نقش مهمـی را در میـزان کارکردهـای بهنجار خانواده ایفاء می کند.
با وجود چالش هایی که بـر ســر معنــا و ســنجش رضــایت زناشــویی وجــود دارد، اصطلاح رضایت زناشویی با اصـطلاحات دیگـر، نظیـر سازگاری، شادمانی و به عنوان شاخصی بـرای بررسـی کیفیت زندگی زناشویی به طور جایگزین بـه کـار رفتـه اسـت.
اگرچـه هنگـام تعریـف و توصـیف رضایت زناشویی به نظر می رسد که مسأله ساده اسـت، اما هنگام توجه به اهمیت و پیامدهای وجود یـا فقـدان رضایت زناشویی، تصور سـادگی رخـت بـر مـی بنـدد و پیچیدگی جای آن را می گیرد.
تست روانشناسی رضایت زناشویی می تواند میزان رضایت شما از روابطتتان را بسنجد.

پاسخگوی عزیز ، این پرسشنامه یک آزمون با پاسخ های درست و غلط نیست .
لطفا هر یک از جملات زیر را با دقت بخوانید و به تمام آن ها ، حتی با وجود عدم اطمینان کافی پاسخ دهید.
برای هرجمله پاسخ های “همیشه” ، “اکثرا” ، “گاهی اوقات” ، ” بندرت” و “هرگز” در نظر گرفته شده است.
لطفا گزینه ای را که بهتر و دقیق تر بیانگر تمایل جنسی شماست، انتخاب کنید .


























جهت کسب نتیجه می بایست به تمامی سئوالات پاسخ دهید.
تعداد سئوالات پاسخ داده شده

۰
۰%

تفسیر آزمون: دامنه نمرات بین ۰ تا ۱۰۰ که نمره بیشتر نشان دهنده تمایل جنسی زیاد و نمره کمتر بیانگر تمایل جنسی اندک است.

توجه: انجام این تست ها صرفا جهت پیش آگهی بوده و برای قابل اطمینان بودن حتما میبایست زیرنظر متخصص روانشناس انجام و تفسیر شود و تصمیم گیری صرفا بر اساس نتایج آن و بدون تحلیل روانسنج بسیار خطرناک می باشد.

343 نظرات

  • طاها , ژانویه 3, 2017 @ 8:12 ب.ظ

    سلام من الان دارم اینو با گریه مینویسم خانومم بارداره به شششششدددددت میل جنسیش افزایش پیدا کرده تا قبل از اون هم از من کمی گرمتر بود ولی من اصلا واسش کم نمیذاشتم اون موقه همین تست دادیم هردو شدیم حدود ۷۵ الان دیگه بدتر هم شده من خیلی سعیمو مییکنم ولی دیگه توان روزی ۴ بار رو ندارم و یه بار به خاطر زیاده روی تو دانشگاه سرم گیج رفت حالم بدشد نمیتونم ….نگرانشم دلم خیلی براش میسوزه به شدت ابراز نیاز میکنه حتی با گریه ولی من از یه جایی به بعد شرمندش میشم حالم خیلی گرفتس چیکار میتونم کنم دکتر هم گفته نباید هیچ دارویی در این خصوص مصرف کنه و من حتما باید ارضاش کنم

    • dr-salary , ژانویه 3, 2017 @ 11:07 ب.ظ

      با سلام
      اگر قبل از بارداری هم ایشون به هیمن شدت تمایلات رو نشون می دادند خب مساله باید بررسی بشه و حتی ممکنه مشکل از طرف شما باشه و ایشون طبیعی باشند بهتر است هر دو یه سکس تراپ مراجعه کنید ولی اصولا خانم ها در دوران بارداری تمایل چندانی به خاطر نگرانی از وضعیت جنین به رابطه ندارند و شدت خواستن رابطه ممکن ایست مساله ساز شود
      موفق باشید

      • طاها , ژانویه 3, 2017 @ 11:38 ب.ظ

        سلام مجدد ممنون از پاسختون قبل از بارداری اختلاف مزاجمون خیلی کم بود عرض کردم کمی گرمتر بود ولی الان اینطوری شده و دکتر میگه به خاطر بارداریشه و طبیعیه ولی مشکل اینجاس که من تا اون حدی که ایشون درخواست دارن توان ندارم
        دکتر گفت خیلی نادر پیش میاد این حالت برای خانوم های باردار و طبیعیه و اینکه اگر ارضا نشه افسرده میشه و ازین حرفا ببینید من تمایلم کم نیست خیلیم از لحاظ عاطفی بهش وابستم فقط دیگه از نظر جسمی بدنم نمیکشه روزی ۴یا۵ بارو خب منم طبیعیم فککنم . یه مرد چنبار میتونه روزی….؟ خیلی ناراحتم که نمیتونم پاسخگوش باشم و خودمو مقصر میدونم واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم میترسم بعد زایمان افسرده بشه

    • ناشناس , ژانویه 19, 2017 @ 2:28 ب.ظ

      سلام از طریق تحریک با دستتون ارضاش کنید

    • علی , فوریه 28, 2017 @ 12:50 ق.ظ

      خب بده همسایه ها هم کمکت کنن

  • ali , ژانویه 10, 2017 @ 5:56 ب.ظ

    سلام.تمایل به همسرم هر روز داره به علت اندامش کمرنگ تر میشه دلم نمیخواد مشکلاتی برام پبش بیاد وهمسرن متوجه بشه

    • مشاور , ژانویه 11, 2017 @ 7:35 ب.ظ

      با سلام
      دوست عزیز
      شما انتخابی داشتید که ظاهرا الان به اون انتخاب راضی نیستید خوب زن پیراهن نیست که بشه راحت عوضش کرد یا دورش انداخت مخصوصا تو ایران زندگی یه زن تباه میش.
      اینکه دنبال راهکار هستید بهتره بدونید چی باعث این مساله شده و باعث این عدم رضایت .به جای اینکه نخواهید ایشون بدونن بهتر خیلی محترمانه با ایشون صحبت کنید به هر حال قرار نیست همسر شما مثل زنان بعضی از فیلم ها باشند منتهی حتما با صحبت و دانستن علاقه شما مایل باشند تا حد امکان تغییراتی رو بدهند و بدونید که در رابطه جنسی علاوه براندام نوع پوزیشن ها و رفتار جنسی خودش می تونه محرک باشه
      موفق باشید

      • علی , سپتامبر 21, 2021 @ 4:07 ق.ظ

        نمره ی من صد شد😊😉

  • محمدرسول , ژانویه 11, 2017 @ 6:08 ب.ظ

    سلام.آقای دکتر نمره ی من۹۱شده.بعد امسال هم کنکور دارم.فشار جنسی خیلی اذیتم میکنه.به نظرتون من باید کی ازدواج کنم؟آیا راه دیگه ای دارم؟

    • مشاور , ژانویه 11, 2017 @ 6:20 ب.ظ

      با سلام
      اگر برای کسی به هر دلیلی امکان ازدواج نباشد، چنین شخصی تحت هیچ عنوان مجاز نیست روی به گناه آورد زیرا خطر گناه و آلوده دامنی بسیار فراتر از فشارها و رنجهای عزوبت و بی همسری است و در صورت خوف وقوع در گناه، ازدواج به هر صورت ممکن واجب می شود. و لذا چنین کسی یا باید خود را کنترل کند و دست به گناه نیالاید و یا مقدمات ازدواج خود را از هر راه ممکن فراهم آورد.
      قرآن کریم می فرماید: «و لستعفف الّذین لا یجدون نکاحا؛
      و باید آن کسانی که ازدواج برایشان مقدور نیست عفّت بورزند.»
      کنترل این غریزه به دو صورت ممکن است تحقق پذیرد، ۱ـ کنترل منفی. ۲ـ کنترل مثبت.
      ۵ـ۱ـ کنترل منفی
      غالبا وقتی سخن از کنترل غریزه جنسی به میان می آید، توجه اشخاص به سمت و سوی نوع منفی آن جلب می شود. و آن این است که کسی با وجود تحریکات مختلف و مواجهه با عوامل انگیزش این غریزه، بخواهد با میل تحریک شده اش مبارزه و مقابله کند و به سوی ارتکاب جرم نرود، چنین کاری گرچه قطعا بهتر از آلایش دامن و عمل به جرم است، ولی پیامدهای سوء و مخرب آن بر کسی پوشیده نیست. این کار هم به غایت دشوار است و هم زیانبار، و بدین جهت هرگاه شخصی به کنترل غریزه سفارش می شود، با چنین برداشتی از آن، و تصور دشواری و زیانباری آن، از پذیرفتن چنین توصیه هایی سر باز می زند.
      ۵ـ۲ـ کنترل مثبت
      غریزه جنسی اگر با ازدواج مهار نگردد، مطلوب ترین راه تسلط بر آن، کنترل مثبت است. و آن پرهیز از صحنه ها و کارهایی است که به تحریک این غریزه می انجامد.
      این نوع از کنترل، که در حقیقت جنبه پیشگیری دارد هم راحت است و هم بی زیان و بلکه مفید.
      راحت است، زیرا در این صورت همچون وسیله نقلیه ای است با سرعت معمولی و قانونی، که در مواجهه با خطر، مهار حرکت آن زحمت چندانی ندارد، بر خلاف ماشینی که با سرعتی بسیار فراتر از حد شناخته شده و بایسته خود سیر می کند. که چه بسا به کلی اختیار آن از دست صاحبش بیرون رفته و مصیبتها به بار آورد و کنترل آن هم در صورت تحقق، صدها زیان و رنج و زحمت و اضطراب برای وسیله و صاحب آن به همراه دارد.
      و بی زیان است، زیرا با این حال کنترل غریزه فشاری بر جسم و روان تحمیل نمی کند تا به آن صدمه ای وارد شود.
      و مفید است چون موجب می شود مغز و اعصاب و قوای بدن در حالت عادی به سر برند و تعادل روانی شخص محفوظ بماند و انرژی و سرمایه های جسمی و روحی او بیهوده مصرف نشوند.
      پیش از این نیز از قرآن کریم نقل کردیم که باید کسانی که قدرت و وضعیت مساعد برای ازدواج ندارند عفت پیشه کنند و عفت در این آیه گرچه در ابتدا مفهوم عمل خاصی
      منافی با آن را دارد، ولی با تأمل بیشتر معلوم می شود که آیه کریمه معنایی عام دارد و عفت در همه اعضا و اندام را شامل است. و اکنون طرق کنترل مثبت را به اختصار برمی شمریم:
      ۱ـ پرهیز از فکر و ترسیم صحنه های محرک در ذهن و خیال.
      عبداللّه بن سنان از امام صادق(ع) نقل می کند که حضرت(ع) فرمود:
      «انّ عیسی قال للحواریّین: … انّ موسی امرکم ان لا تزنوا و أنا آمرکم أن لا تحدّثوا انفسکم بالزنا فضلاً عن أن تزنوا فانّ من حدّث نفسه بالزنا کان کمن أوقد فی بیت مزوّق فأفسد التزاویقَ الدّخان و ان لم یخرق البیت؛
      عیسی به اصحاب خود گفت: … موسی به شما دستور داد که زنا نکنید و من به شما دستور می دهم که فکر زنا هم در سر نپرورانید تا چه رسد به اینکه زنا کنید زیرا کسی که خیال زنا کند مانند کسی است که در خانه ای نقش و نگار شده دود و آتش به پا کند. چنین کاری
      گرچه خانه را نمی سوزاند ولی زینت و صفای آن را مکدّر کرده و فاسد می کند.»
      ـ دوری از نگاههای مسموم و مناظر تحریک آمیز.
      قرآن کریم در دو آیه متوالی دستور به اغماض و نگهداری چشم از نگاه حرام و هوس آلود داده است. در آیه اول می فرماید: «قل للمؤمنین یغضّوا من أبصارهم و یحفظوا فروجهم …؛
      به مؤمنان بگو دیدشان ـ را از نامحرمان ـ فرو نشانند و نهانگاههای خود را ـ از وقوع در حرام ـ نگه دارند. و در آیه بعدی می فرماید: «و قل للمؤمنات یغضضن من ابصارهنّ و یحفظن فروجهنّ …؛
      به زنان مؤمن بگو ـ چشمهایشان را فرو گیرند و نهانگاههای خویش را محافظت کنند.»)
      جالب این است که در هر دو مورد خداوند متعال نخست دستور به مراقبت از نگاه محرک و عفت چشم می دهد و آنگاه به حفاظت از عورت فرمان داده است.
      رسول اکرم(ص) می فرمایند: «النّظره سهم مسموم من سهام ابلیس فمن ترکها خوفا من اللّه اعطاه اللّه ایمانا یجد حلاوته فی قلبه؛
      نگاه هوس آلود ـ تیری است مسموم از تیرهای شیطان. هر کس آن را به جهت خوف الهی ترک کند، خداوند ایمانی به او می بخشد که حلاوت آن را در قلب خود احساس می کند.»)
      گوش ندادن به آوازها و موسیقیهای تحریک کننده و مبتذل.
      در حدیثی از حضرت صادق(ع) آمده است: «إنّ رجلا سأله عن سماع الغناء، فنهی عنه و تلا قول اللّه عزّ و جلّ: «انّ السّمع و البصر و الفؤاد کلّ اولئک کان عنه مسؤولاً» و قال یسأل السّمع عمّا سمع و الفؤاد عمّا عقد و البصر عمّا ابصر؛
      مردی از آن حضرت در باره شنیدن آواز محرک پرسید. حضرت از آن نهی کرده و این آیه را خواندند: «به یقین گوش و چشم و دل هر یک مورد سؤال خواهند بود و فرمود: گوش از آنچه شنیده و قلب از آنچه بدان دل بسته و چشم از آنچه دیده است مسؤول بوده و بازخواست خواهند شد.»
      اجتناب شدید از گفتگوهای دوستانه و نشستهای غفلت زا و معاشرت با دوستان ناباب و گوش سپردن به سخنان تحریک آمیز.
      از حضرت امام باقر(ع) این گونه روایت شده است: «من اصغی إلی ناطق فقد عبده، فإن کان النّاطق یؤذی عن اللّه عزّ و جلّ فقد عبد اللّه و ان کان یؤذی عن الشّیطان فقد عبد الشیطان؛
      هر کس به سخن گوینده ای گوش فرا دهد او را بندگی کرده است، پس اگر ناطق از خدا بگوید شنونده، خداوند را بنده شده و اگر از شیطان و سخنان شیطانی بر زبانش جاری کند قطعا بندگی شیطان کرده است.»)
      اعتدال در خوردن. بی تردید پرخوری و بی نظمی در خوردن در ذخیره سازی و انباشتن موادی که نیازمند تفریغ باشد مؤثر است، ولی در صورت اعتدال و کم خوری سهم ناچیزی از آن صرف تهیه آن مواد می شود.
      در حدیثی که قبلاً از پیامبر گرامی(ص) نقل کردیم، آن حضرت پس از آنکه جوانان را به ازدواج ترغیب می کنند می فرمایند: «و من لم یستطع فلیصم، فإنّ الصّوم به وِجاء؛
      هر کس قدرت بر ازدواج ندارد و روزه بگیرد یقینا روزه نیروی غریزه او را تضعیف می کند.»()
      اشتغال، ورزش و سرگرمیهای مفید. زیرا با وجود فراغت، هم مواد غذایی در تقویت غریزه به مصرف می رسد و هم فکر و خیال مصروف چاره سازی در تفریغ آن می شود. و لذا در روایات بر اشتغال و کار و پرهیز از فراغت تأکید بسیار شده است.
      حضرت امام صادق(ع) در حدیث پردامنه «مفضّل» می فرمایند: «… و هکذا الانسان لو خلا من الشّغل لخرج من الأشر و العبث و البطر الی ما یعظم ضرره علیه و علی من قرب منه …؛
      و همین گونه انسان اگر بی کار و فارغ باشد، به بیهودگی و سرمستی دچار می شود و بر اثر آن به مسایلی مبتلا می شود که زیان آن هم بر خود و هم بر نزدیکان او سنگینی خواهد کرد …»
      تلاوت قرآن. بی شک انس با قرآن، تلاوت، تدبر و تفکر در مضامین آن، خود شفای هر دردی است که به سرعت کار هر پریشانی را رو به سامان می برد و زخمهای پنهان را التیام می دهد، و همتها را تا آسمانها بالا می برد و بشر را از فرو رفتن در عالم حیوانات را نجات می بخشد.
      امیر مؤمنان(ع) می فرمایند: «و تعلّموا القرآن فانه ربیع القلوب و استشفوا بنوره فانّه شفاء الصّدور و احسنوا تلاوته فأنّه انفع القصص …؛
      قرآن را فرا گیرید زیرا قرآن بهار دلهاست و از نور آن بر مرضها و دردهای خود مرهم بگذارید زیرا آن داروی شفابخش سینه هاست و آن را نیکو تلاوت کنید که به یقین سودمندترین قصه هاست.»
      خلاصه اینکه: راه حل دین در خصوص نوع مقابله و مواجهه به غریزه جنسی نخست ازدواج و نکاح مشروع است و در صورت عدم امکان، کنترل مثبت با شرحی که بیان شد و سپس کنترل منفی با وجود همه زیانهای آن، ولی هیچ گاه به بی بند و باری و افسارگسیختگی و آلودگی به گناه رضایت نمی دهد و زیان آن را به مراتب خسارت بارتر و ویرانگیرتر از ضرر کنترل منفی می داند.

      موفق باشید

  • محمدرسول , ژانویه 11, 2017 @ 6:30 ب.ظ

    ممنون از پاسختون.فقط یک سوال.من قصد دارم پزشکی بخونم و در نظر دارم که در ترم ۶ یا ۷ ازدواج کنم آیا ازدواج مانع پیشرفت تحصیلی ام نمیشود؟

    • راهنما , ژانویه 17, 2017 @ 9:29 ب.ظ

      تمام این مسایل بستگی به خودتون داره
      اگر شرایط ازدواج و داشته باشید میتونید موفق بشید
      پس شرایط خودتون رو در نظر بگیرید

  • رضا , ژانویه 11, 2017 @ 8:01 ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    متاسفانه مدتی دچار زخم معده شدم و هنگام نزدیکی دچار دلدرد شدید می شدم که ذهنم من رو از رابطه دور میکرد و نمیتونسنم ادامه بدم و همین امر موجب شد که میل جنسی ام که روزی سه بار هم توانای داشتم قبل از مریض شدن الان به هفته ای یک بار رسیده برای برگشتن به زمان قبل چه راهکاری رو پیشنهاد میدید درضمن الان معده ام خوب شده

    • مشاور , ژانویه 11, 2017 @ 10:46 ب.ظ

      با سلام
      در این مورد می توانید با متخصص اورولوز صحبت کنید و ممکن البته چون قبلا به دلیل زخم معده درد رو حس می کردید
      این یک باور شده و باعث کاهش تمایل شما شده .به هر حال روانشناس هم می تواند کمک کند
      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸
      .

  • منصور , ژانویه 13, 2017 @ 11:39 ب.ظ

    سلام خسته نباشید ،بنده حدودا ۳ساله که ازدواج کردم همسر بنده از لحاظ جنسی خیلی خیلی سرد هستن و تمایلی به برقراری رابطه ندارن حتی برای رابطه در طول یک هفته دو بار و هم زیاد میدونن و هیچ وقت با میل خودش نخواسته که رابطه داشته باشیم .ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا از زندگیم هیچ لذتی نمیبرم حتی زندگی برام کم رنگ شده

    • مشاور , ژانویه 14, 2017 @ 3:06 ب.ظ

      با سلام نداشتن رابطه جنسی در زنان دلایل مختلفی دارد برای مثال اینکه ترس از رابطه و این ممکن است مربوط به اولین نردیکی باشد که با درد همراه بوده و یا سردمزاجی ایشون که با رفتن نزد سکس تراپ باید بررسی شود به هر حال احتمالات مختلفی در مورد ایشون مطرح است که بارفتن نزد متخصص مرتفع خواهد شد

      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸
      موفق باشید

      • پ , ژانویه 15, 2017 @ 8:39 ب.ظ

        انشاالله درست میشه

  • پ , ژانویه 15, 2017 @ 8:37 ب.ظ

    سلام من دختر مجردم خواستگار هم زیاد دارم اما خوشم نمیاد ازشون ونمره میل جنسیم۸۶برام دعا کنید تا شوهر خوبی گیرم بیاد منم عادت به خود ارضایی و..ندارم فقط حلال همسر بعضی وقت ها دیگه گریه می کنم.تو قورت خودم میزنم که از حسش در بیام اما شهوته اذیت میشم

    • مشاور , ژانویه 19, 2017 @ 7:35 ب.ظ

      با سلام
      دوست عزیز وقتی خواستگار دارید بهتر است بررسی کنید
      به هر حال دو نفر نامحرم که برای بار اول ملاقاتی دارند قرار نیست ارزیابی همه جانبه انجام دهند وبلکه حس عاطفی بهتر است بعد از عقلانی انتخاب کردن باشد .
      موفق باشید

  • A , ژانویه 16, 2017 @ 11:09 ب.ظ

    سلام یه خانم هستم که جواب تستم شد هشت خیلی سرد مزاجم الان بارادازم ولی قبل بارداریم هم شدید سردم نمیدونم علتش چیه یا من این قدر سرد مزاجیم بخاطر رفتار همسرمه که خیلی میل شدیدی داره ولی تا بیست ثانیه یا فوقش یک دقیقه بیشتر نمیتونه خودشو نگه داره و زود ارضاء میشه و من حتی درک درستی از یک رابطه کاملو ندارم و مشکلم غرورمم هست که نمیتونم بهش بگم دردم چیه ممنون میشم پاسخ بدید

    • مشاور , ژانویه 17, 2017 @ 12:51 ق.ظ

      با سلام مساله سردمزاجی در هر دو جنس مطرح است و با یادگیری روش های رابطه جنسی موثر تا حدی می شود مرتفع گردد .و ویزگی های شخصیتی نیز در هدم ارضا دو طرف نقش دارد مثل غروری که می فرمایید .برای رابطه لذت بخش هر دو نفر باید به تفاهم مشترک در مورد روش های ارضای یکدیگر برسند
      موفق باشید

  • ناشناس , ژانویه 16, 2017 @ 11:27 ب.ظ

    ٢۵ساله ازدواج کردم شوهرم معنای ارضا شدن خانم را نفهمیده و نمی داند جالب اینجاست مدرک دکترا دارد چند بار خودم شخصا به سکس تراپ مراجعه کردم ولی متاسفانه نتیجه بیفایده بود چون اصولا شوهرم به مسله ارضا شدن زن اعتقاد ندارد و وقتی صحبتی بمیان میاد میگه این حرفا رو از کجا یاد گرفتی لطفا راهنماییم کنین واقعا موندم چکار کنم

    • مشاور , ژانویه 17, 2017 @ 10:30 ب.ظ

      با سلام
      بنده اطلاعی از جلساتی که با سکس تراپ داشتید ندارم منتهی ضمن احترام به اون متخصص ایشون باید راهکارهایی رو بدند که شما با عملی کردن اونها همسرتون رو متوجه شرایط بکنید .و مسائل ارضای جنسی و درک متقابل ربطی به مدرک و درجه فرد ندارد .گاهی بعضی مردها همین که خودشان ارضا می شوند استنباط می کنند طرف مقابل هم همان قدر لذت برده است .بهتر است حضوری مراجعه کنید

      برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
      ۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
      موفق باشید

    • مشاور , ژانویه 17, 2017 @ 10:48 ب.ظ

      با سلام
      بنده اطلاعی از جلساتی که با سکس تراپ داشتید ندارم منتهی ضمن احترام به اون متخصص ایشون باید راهکارهایی رو بدند که شما با عملی کردن اونها همسرتون رو متوجه شرایط بکنید .و مسائل ارضای جنسی و درک متقابل ربطی به مدرک و درجه فرد ندارد .گاهی بعضی مردها همین که خودشان ارضا می شوند استنباط می کنند طرف مقابل هم همان قدر لذت برده است .بهتر است حضوری مراجعه کنید

      برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
      ۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
      موفق باشید

  • نگار , ژانویه 17, 2017 @ 12:23 ق.ظ

    با سلام، من حدود چهار ساله که ازدواج کردم. از همون اول همسرم علاقه ای به رابطه نشون نمیداد در صورتی که من شدیدا علاقه نشون میدادم درخواست از جانب من بود. حتی اوایل کلی سر همین دعوا داشتیم.همسرم با زور به هفته ای دو بار راضی میشد اونو زیاد هم میدونست. الان بچه یک سال و نیمه دارم و کمتر خواهان رابطه با همسرم هستم و گاهی با خودم میگم کاش با کسی ازدواج میکردم که به من شوق و میل بیشتری داشت. البته مدتیه که همسرم بهتر شده اما من مثل گذشته تمایل ندارم و مدام خاطرات گذشته برام تداعی میشه. بنظرتون من افسرده شدم؟چکار باید بکنم؟

    • مشاور , ژانویه 17, 2017 @ 10:15 ب.ظ

      با سلام
      خیر این دلیلی برای افسردگی نیست .اصولا در زوجین فردی که درخواست ارتباط دارد مخصوصا اگر خانم باشد و بی رغبتی طرف مقابل را مشاهده کند بعد از مدتی به رابطه سرد می شودو این طبیعتا اتفاق می افتد و برعکس مردانی که ابتدا تمایلی ندارند و یا کم است رفته رفته میل افزایش می یابد منتهی این مساله قطعی نیست و تداعی خاطرات گذشته باعث میشه تمایل کمتری نشون بدید.خانم ها جنبه عاطفی رابطه جنسی را به ارضای جسمی ترجیح می دهند و این مشاله ممکن است در مردان کم رنگ تر باشد .اگر فکر می کنید این ارتباط شما دو نفر را خدشه دار کرده است بهتر است مراجعه حضوری داشته باشید

      برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
      ۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
      موفق باشید

  • مریم , ژانویه 17, 2017 @ 8:43 ق.ظ

    سلام خسته نباشیدمن نمره ام۲۷شدولی شوهرم خیلی گرمه ولی منم خوشم نمیادهفته ای دوباررواجبارمیکنه ولی من دوست ندارم ومیترسم به خاطراین جریان زندگیم ازهم بپاشه هرچقدهم سنش میره بالا بدترم میشه به نظرتون من چه کارکنم؟

    • مشاور , ژانویه 17, 2017 @ 11:49 ق.ظ

      با سلام برای بررسی علت سردمزاجی باید با سکس تراپ مشورت کنید

      برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
      ۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
      .
      موفق باشید

  • elham , ژانویه 17, 2017 @ 12:21 ب.ظ

    سلام خسته نباشید. من دوماهه باردادم و میل جنسیم به شدت کم شده و از،طرفی خودم هم میلی به ایجاد رابطه ندارم همه اش هم بخاطر مشکلاتیه که باشوهرم دارم. برای شوهر من اهمیتی نداره که من توی زندگی از،چی ناراحتم مخصوصا اگه خانواده اش باعث ناراحتیم شده باشه حتی نمیخواد گوش بده به حرفام..بیشتر مشکل روحی پیدا کردم..برای همین میلی به رابطه باهاش ندارم..

    • مشاور , ژانویه 17, 2017 @ 9:04 ب.ظ

      با سلام
      نوع تعامل و ارتباط زوجین در روابط جنسی نیز تاثیر می گذارد و باید بدانید بهبود تعاملات باعث رغبت هر دو نفر
      به رابطه خواهد شد .بهتر است با مراجعه حضوری هر دو نفر مسائل مرتفع شود مخصوصا اکنون که باردار هستید و این استرس ها و ناراحتی ها روی جنین تاثیر منفی دارد
      برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

      ۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
      موفق باشید

  • مجید , ژانویه 17, 2017 @ 12:56 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    من نمره ۹۳گرفتم ولی همسرم ۲۷
    بنظرتون چیکار کنم که نمره زنم به من نزدیک بشه
    آیا از طریق خوردن غذاهای گرم قابل درمانه؟
    ضمنا هیچ گونه مشکل اعصاب روان نداره

    • مشاور , ژانویه 17, 2017 @ 8:58 ب.ظ

      با سلام اینکه اولا با یک تست تشخیص قطعی نمی شود داد
      و با مراجعه به سکس تراپ شرایط فعلی قابل درمان است و البته که خوردن غداهای خاص باعث تقویت تمایل جنسی خواهد شد
      برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

      ۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
      موفق باشید

  • نفس , ژانویه 18, 2017 @ 3:13 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من ۵ساله ازدواج کردم تمام این مدت سردمزاج بوده ام و شوهرم گرم نمره ام در ازمون ۸شد زندگیم واقعا دچار مشکل شده کمکم کنید

    • مشاور , ژانویه 18, 2017 @ 4:04 ب.ظ

      با سلام بنده اطلاعی ندارم که ایا در این مدت به سکس تراپ مراجعه کرده اید یا خیر ولی باید بدانید به هر حال این هم مانند سایر مشکلات راه حل دارد و چون می فرمایید همسرتان گرم مزاج است ممکن است عدم ارضا در رابطه زناشویی برای ایشون مشکل ساز شود .

      برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
      ۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
      موفق باشید

  • فری , ژانویه 18, 2017 @ 7:54 ب.ظ

    با سلام خانمی هستم ۲۶ ساله .الان که ۸ سال از ازدواجمون گذشته تحملش برام سخت شده.همسر بنده مشکل زود انزالی دارن و من اصلا لذت نمیبرم .به پزشک هم مراجعه نمیکنه چون به شدت خجالتی هستن.آیا با دارویی میشه این مشکل را حل کرد یا اسپری های دیرانزالی.همسرم هم به شدت تمایل به سکس دارن در حالی که برای بی میل شدم
    ممنونم

    • مشاور , ژانویه 18, 2017 @ 9:05 ب.ظ

      با سلام

      علل زود انزالی (انزال زودرس) چه چیزهایی هستند؟

      زود انزالی در اکثر موارد علت مشخصی ندارد. با افزایش سن و تجربه جنسی، اغلب مردان یاد می گیرند که چگونه به ارگاسم رسیدن را به تاخیر بیاندازند. ممکن است زود انزالی در موارد و شرایط خاص و یا در حالتی که از آخرین انزال مدت زمان زیادی گذشته باشد، رخ دهد.

      عوامل روانی مانند اضطراب، احساس گناه و یا افسردگی نیز می توانند موجب انزال زودرس شوند. در برخی موارد ممکن است انزال زودرس با علت های زمینه ای مانند مشکلات هورمونی، آسیب دیدگی و یا عوارض جانبیِ برخی داروهای خاص مرتبط باشد.

      علائم زود انزالی (انزال زودرس) چیست؟

      اصلی ترین نشانه برای زود انزالی انزال کنترل نشده قبل از دخول و یا مدت کوتاهی بعد از دخول است. انزال، قبل از ارضا شدن شریک جنسی و با تحریک جنسی کم اتفاق می افتد.

      درمان زود انزالی (انزال زودرس) چگونه است؟

      در بسیاری موارد درمان انزال زودرس خودبه خودی و با گذر زمان و بدون نیاز به درمان های پزشکی انجام می شود. تکنیک های ریلکسیشن و یا روش های انحراف فکر می توانند در به تاخیر انداختن انزال به شما کمک کنند. در برخی از مردان ترک مصرف الکل، سیگار و مواد مخدر می تواند در درمان انزال زودرس (زود انزالی) موثر باشد.

      روش های درمان زود انزالی شامل درمان جنسی، درمان دارویی و روان درمانی می شود. برای بسیاری از مردان، بهترین روش درمانی، ترکیبی از این روشهاست.

      درمان جنسی

      در برخی موارد، درمان زود انزالی می تواند مراحل ساده ای داشته باشد مثلا یکی از روش های درمانی، خود ارضایی یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی می باشد. این کار در تاخیر در انزال به شما کم می کند. همچنین ممکن است پزشک به شما توصیه کند که برای مدتی از برقراری رابطه جنسی اجتناب کنید و بر روی سایر رفتار های جنسی تمرکز داشته باشید.

      تکنیک فشار

      ممکن است پزشک به شما و یا شریک جنسیتان توصیه کند که برای درمان زود انزالی از تکنیک فشار استفاده کنید. روش انجام این تکنیک به شرح زیر است:

      مرحله ۱: فعالیت جنسی خود را طبق روال همیشگی شروع کنید و تا زمانی که احساس می کنید نزدیک به انزال هستید ادامه دهید.

      مرحله ۲: در این مرحله از شریک جنسیتان بخواهید که از قسمتی که سر آلت به تنه آلت متصل می شود، آلت تناسلی شما را فشار داده و تا زمانی که احساس نیاز به انزال رفع می شود فشار را حفظ کند.

      مرحله ۳: بعد از مرحله ۲، شریک جنسیتان باید فشار را متوقف کند و سپس به مدت ۳۰ ثانیه بدون انجام فعالیتی منتظر بمانید. بعد به ادامه رابطه جنسی خود بپردازید. ممکن است احساس کنید که فشار دادن آلت تناسلی و صبر کردن به مدت ۳۰ ثانیه از میزان نعوظ آلت کم می کند. نگران نباشید. بعد از شروع مجدد تحریک جنسی، نعوظ دوباره به حالت قابل قبول باز خواهد گشت.

      مرحله ۴: مراحل ۱ تا ۳ را تا هر زمان که لازم دانستید (مثلا تا زمانی که شریک جنسیتان به اورگاسم رسید و یا آماده اورگاسم است) تکرار کنید. بعد از چند جلسه انجام این مراحل ممکن است خودتان به تاخیر در انزال عادت کنید و پس از آن دیگر نیازی به انجام این مراحل وجود نخواهد بود.

      دارو هایی برای درمان زود انزالی

      اغلب برای درمان زود انزالی به روش های دارویی از داروهای ضد افسردگی و کرم های بی حس کننده ی موضعی استفاده می شود. اگر چه به طور خاص استفاده از این دارو ها برای درمان زود انزالی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تائید نشده است اما با این حال برخی از پزشکان برای درمان زود انزالی از این داروها استفاده می کنند. ممکن است قبل از اینکه به یک درمان ثابت برسید مجبور باشید دارو های مختلف با دوز های متفاوت را امتحان کنید تا بتوانید تاثیر گذار ترین دارو و دوز ممکن را پیدا کنید.

      دارو های ضد افسردگی و درمان انزال زودرس

      یکی از عوارض جانبی دارو های ضد افسردگی خاص تاخیر در رسیدن به اوج لذت جنسی است. پزشک ممکن است از این عارضه جانبی دارو های افسردگی برای درمان زودانزالی شما استفاده کند. از دیگر عوارض جانبی دارو های ضد افسردگی می توان به حالت تهوع، خشکی دهان، خواب آلودگی و کاهش میل جنسی اشاره کرد.

      به یاد داشته باشید که این دارو ها برای درمان زود انزالی ساخته نشده اند و در واقع پزشک از عوارض جانبی این دارو ها به نفع شما استفاده می کند لذا قبل از مصرف خودسرانه این داروها (و هر نوع داروی دیگری به طور کلی) با پزشک مشورت کنید و در مورد عوارض جانبی و خطرات احتمالی ناشی از آنها تحقیق کنید.

      کرم های بی حس کننده موضعی و درمان زود انزالی

      کرم های بی حس کننده موضعی حاوی لیدوکائین و یا پریلوکائین هستند که باعث بی حس شدن آلت تناسلی شده و انزال را به تاخیر می اندازند. روش استفاده از این گونه دارو ها معمولا بر روی آنها نوشته شده اند. قبل از مصرف حتما دستورالعمل آن را مطالعه کرده و اجرا کنید.

      برخی از مردان اعلام می کنند که با استفاده از کرم های بی حس کننده ی موضعی، با کاهش احساس آلت، دچار کاهش لذت جنسی می شود. از طرفی، با وجود اینکه قبل از دخول باید کرم از روی آلت پاک شود، اما زنانی که همسرانشان از این کرم ها استفاده می کنند، گاها بیان می کنند که با بی حسی و کاهش تحریک شدن و لذت جنسی مواجه می شوند. در مواردی نادر، لیدوکائین و پریلوکائین به واکنش های آلرژیک منجر شده اند.

      درمان شناختی رفتاری برای درمان زود انزالی

      ممکن است پزشک تکنیک های خاصی را برای به تاخیر انداختن انزال، به شما و یا شریک جنسیتان توصیه کند. این تکنیک ها ممکن است شامل شناسایی و کنترل احساساتی که منجر به انزال زودرس می شود و همچنین راههایی برای کاهش و یا متوقف کردن تحریک باشند. گزینه های دیگری از جمله استفاده از کاندوم برای کاهش تحریک و یا تغییر پوزیشن و امتحان کردن پوزیشن هایی مانند خوابیدن به پشت نیز وجود دارند. مشاوره و رفتار درمانی، می تواند در کاهش اضطراب مربوط به انزال زودرس، به شما کمک کند.

      در برخی موارد مشاوره و گفتگو می تواند به فرد مبتلا به زودانزالی کمک کند. این کار به ارتقای سطح سلامت روان فرد کمک می کند. همچنین مشاور می تواند روش های مقابله با اضطراب و استرس را را به فرد یاد بدهد و با این روش از میزان اضطراب و استرس فرد کاسته شود. معمولا مشاوره همزمان با دارو درمانی یا درمان جنسی انجام شود.

      موفق باشید

  • محمدرسول , ژانویه 19, 2017 @ 12:23 ب.ظ

    سلام خدمت شما.پسری مجرد و ۲۱ساله هستم.
    حدود ۲ ماه است که جنب نشده ام ولی میل جنسی را
    همچنان دارم و حتی به سرعت تحریک میشوم.این محتلم
    نشدن مرا در شک فرو برده.ضمنا من به علت افسردگی قرص
    فلوکسیتین مصرف میکنم.خواستم بدونم آیا مشکلی دارم یا نه؟
    ممنون از لطفتون

    • راهنما , ژانویه 19, 2017 @ 2:25 ب.ظ

      اینکه جنب نشدید ولی حس جنسی رو دارید یعنی اینکه شما مشکلی ندارید
      در ضمن فلوکسیتین یکی از کم عوارض ترین داروهاست … مسلما اگر در مرحله تحریک قرار بگیرید ارضا خواهید شد

    • مشاور , ژانویه 19, 2017 @ 2:27 ب.ظ

      با سلام
      مصرف داروی فلوکستین ممکنه موثر بوده باشد ولی اصولا مشکل افسردگی گاهی چنین عوارضی را در فرد ایجاد می کند منتهی بعد از دوره بهبود مشکل برطرف می شود و جای نگرانی نیست
      موفق باشید

  • Meisam , ژانویه 20, 2017 @ 2:23 ق.ظ

    من از مشکل خود ارضایی خودم رنج میبرم الان که سن ١٨سالگیمو دارم سپری میکنم میترسم با این عمل چهره ام خراب شود ایا خود ارضایی ان هم نه به طور شدید بر روی قد و زیبایی من مشکل ایجاد میکند؟

    • مشاور , ژانویه 20, 2017 @ 1:25 ب.ظ

      با سلام
      دوست عزیز خود ارضایی به خاطر اینکه فرد بدون داشتن شیک جنسی بیشتر با تخیلات جنسی ارضا می شود چرخه رابطه جنسی مختل می شود و بنابراین حس ارضا موقتی است و در سیستم بدنی نیز مشکلاتی را ایجاد می کند از جمله ریزش موها و مشکلات ضعف جسمی و سایر مسائل …..منتهی برای عدم تکرار این قضیه باید از شرایط تحریک اور دوری کنید هر چیزی که باعث تحریک می شود
      و یا از هر موقعیت اینچنینی دوری کنید
      مشکل فقط تغییر در زیبایی و …نیست بلکه
      در زندگی آینده شما هم مشکل به وجود می اید و اصولا افرادی که دچار این مساله هستند دچار زود انزالی می شوند که اصولا طرف مقابل شما اسیب خواهد دید .برای ترک خودارضایی تکنیک های مختلفی است منتهی اولویت با خواست خود فرد و
      تعهد و پایبندی به انجام ندادن این کار است
      موفق باشید

    • راهنما , ژانویه 23, 2017 @ 11:02 ق.ظ

      قدم اول در خودارضایی تحریک شدن شماست
      پس اگر بتونید در این مواقع از موقعیت های تحریک امیز دوری کنید
      مسلما” میتونید تا حدود زیادی در کم کردن چنین کاری موثر باشه
      مثل اینکه بیرون برید و یا با دوستی تماس بگیرید و…
      و ورزش کردن که باعث میشه انرژی شما در مسیر دیگری مصرف بشه و در نهایت گرفتن روزه میتونه به شدت در کاهش چنین حسی موثر باشه

  • بهار , ژانویه 26, 2017 @ 12:21 ب.ظ

    سلام من۸ماهه عقدم جواب تستم۷۷شدینی خیلی گرم مزاجم ؟؟واینکه همسرم خیلی گرم مزاجه سریع تادستشو میگیرم تحریک میشه تابوسش میکنم تحریک میشه زودانزال هست و من دیرانزال خیلی حرص میخوره میگه برم دکترمن میگم ن ب نظرتون مشکل چیه چکارکنیم

    • مشاور , ژانویه 26, 2017 @ 1:05 ب.ظ

      با سلام
      دوست عزیز وقتی به شما میشه گفت دیرانزال که همسرتون در حالت طبیعی باشند منتهی به نظرمن با توحه به شرایط همسرتون شما طبیعی هستید ایشون خیلی زود تحریک می شوند و به انزال می رسند
      و البته ابن مسئله درمان دارد و جای نگرانی نیست با مراجعه حضوری به سکس تراپ یم تونید مساله رو رفع کنید .منتهی بهتره زود تر اقدام کنید چون باعث عدم رضایت هر دو در روابط زناشویی آینده خواهد شد و بدانید که کثر موارد زود انزالی فاقد عامل یا دلیل خاص است. عوامل روانی مثل اضطراب، احساس گناه یا افسردگی نیز ممکن است به زود انزالی منجر شوند. در برخی موارد، زود انزالی ممکن است به خاطر عوامل پزشکی مثل مشکلات هورمونی، آسیب‌های جسمی و یا عوارض جانبی بعضی داروها باشد.

      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

      ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸
      موفق باشید

      • بهار , ژانویه 26, 2017 @ 1:36 ب.ظ

        ممنون ازجوابتون،میشه ی گپ توتلگرام بزنین ک اونجا پرسش و پاسخ و نظرات دوستان باشه؟؟اگ میشه بگین

        • مشاور , ژانویه 26, 2017 @ 4:09 ب.ظ

          دوست عزیز پاسخ ها در همین حد به شما داده می شود که امیدوارم کمک کننده باشد اگر پرسشی هست حضوری با روانشناس صحبت کنید
          امیدوارم موفق باشید

          در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
          ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

  • nashenas , فوریه 10, 2017 @ 2:31 ب.ظ

    سلام دکتر ببخشید من میخواستم یه مساله ای رو باهاتون در میون بذارم من یه یک سالیه خیلی تمایل به خود ارضایی پیدا کردم در حد روزی هفت هشت بار الان هم دارم میخونم برای دندانپزشکی امسال کنکور دارم همیشه موقع درس خوندن زیر دلم درد میگیره خیلی هم شدیده درحدی که درس رو ول میکنم میرم گریه میکنم الان خود ارضاییم کمتر شده ولی دل دردام تموم شدنی نیست وخیلی شدیده شما راه کاری نمیتونید پیشنهاد کنید؟

    • مشاور , فوریه 10, 2017 @ 6:55 ب.ظ

      با سلام
      دوست عزیز اینکه شما دختر هستید یا پسر مهم است چون مطرح نکردید و لی خودتون که می فرمایید در یک ساله گذشته باید مساله ای پیش امده باشه که تمایل شما به این مساله بیشتر شده واصولا برخلاف باورهای عمومی علت خودارضایی که خود فرد هم از ان رنج می برد تنها درصد کمی مربوط به لذت فیزیکی است و بیشتر کاهش تنش های روحی و مسائلی است که فرد با ان درگیر است و همین مسائل باعث رفتن به سمت بدن و بدنی کردن مشکل می شود .علت دل درد ها دقیقا به خاطر شدت تکرار عمل خود ارضائی است که البته با کم کردن و توقف این عمل بهبودی تدریجی تا رفع کامل اتفاق می افتد .سعی کنید ورزش کنید .ساعاتی بین درس خواندن به استراحت اختصاص دهید .هر چیزی که ذهنتان را درگیر می کند و باعث تشدید این عمل می شود را شناسایی کنید یعنی دقت به عوامل ایجاد کننده مثل دیدن تصاویر خاص ،پیامک های خاص یا حتی فیلم ها چون در دوران پیش از کنکور هستید این مسائل بخش اعظمی از مغز شما را درگیر می کند و باعث تشدید مسئله و کاهش تمرکز و توانایی حافظه خواهد شد
      موفق باشید

  • زهرا , فوریه 26, 2017 @ 12:29 ق.ظ

    سلام
    من پنج ساله ازدواج کردم ولی شوهرم خیلی سرده و ماهی یکبار با هم رابطه داریم ولی خودم خیلی گرمم و دلم میخواد حداقل هفته ای چند بار هم باشیم
    بهش برمیخوره وقتی بهش میگم که من احتیاج دارم و فوری جبهه میگیره و میگه مقصر منم که تحریکش نمیکنم
    حتی کنار من نمیخوابه و میره تو یه اتاق دیگه
    من خیلی به خودم میرسم و همیشه لباس زیبا و آرایش دارم و به خودم میرسم
    بهش محبت میکنم و بی بهانه میبوسم ولی یه مدته احساس میکنم فقط خومو کوچیک میکنم و باعث شده بد اخلاق بشم
    اونم مدام تهدید به جدایی میکنه
    نمیدونم چیکار کنم چون نمیخواد دکتر بره حتی از غذاهای و نوشیدنی هایی که برای میل جنسی خوبه استفاده کردم ولی فایده نداشت
    خیلی دلسردم و همیشه گریه میکنم و تو خودمم
    نمیخوام جدا شم بچه دارم ولی حس میکنم جوونی و نشاط ام کنار اون از بین میره

    • مشاور , فوریه 26, 2017 @ 7:48 ق.ظ

      با سلام
      روابط جنسی درست برای خانم ها به خاطر اهمیت بعد عاطفی و ارضای ان حائز اهمیت است .اگر همسر شما از ابتدا سرد مزاج بودند خب مسئله قابل درمان است اگر دوره ای است که تمایلی به برقراری رابطه ندارند
      ممکنه چندین مساله مطرح باشد که باید حضوری بررسی شود و بهتره بدونید به طور کل رسیدن به خودتون و پوشیدن لباس زیبا و جذاب برای امادگی به امیزش مناسب است منتهی اگر تکرار شود حالت دلزدگی ایجاد می کند و گاهی پوشیده بودن بدن زن جنبه تحریک کنندگی بیشتری برای مردان دارد .برخلاف باورهای عوام مردان از اصرار زیاد زن ممکن است زده شوند و حتی محیط خواب را جدا کنند ولی در مورد همسر شما اگر به یک باره این مساله شدت پیدا کرده و قبلا روابط جنسی خوبی را تجربه می کردید که ایشون پیش قدم بودند ممکنه مساله ای در بیرون چهارچوب منزل شما باعث این دلسردی باشد که تهدید به جدایی می کنند و اگر سرد مزاجی او را ازار می دهد خب درمان های امروزی چه روانشناسی و دارویی بسیار موفق عمل کرده است .امیدوارم بتونید ایشون رو قانع کنید که به متخصص سکس تراپ مراجعه کنند

      اگر راضی نشدند با همه نیازهایی که دارید شما هم مثل ایشان رفتار کنید و حداقل وانمود به سرد شدن کنید عکس العمل ایشون بسیار حائز اهمیت است و شاید مسئله اصلی کم کم مشخص شود
      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.