مرکز مشاوره

مرکز مشاوره منطقه ۱۱ تهران

مرکز مشاوره منطقه ۱۱ تهران

مشاوره راهی برای افزایش آسایش

همه ما در زندگی، دچار مشکلاتی ,  و مسائلی  می شویم و ممکن است گاهی این مشکلات آسایش و آرامش را از ما گرفته و ما را نا امید کنند .اما شده گاهی با خود فکر کنیم که شاید راه حل مشکل ما را کسی بداند و بتواند به ما کمک کند. بسیاری از ما در زندگی خود و در انجام کارهایی مانند تربیت فرزندان ، زندگی مشترک ، زندگی شغلی و بسیاری مسائل دیگر شکست بخوریم و سرخورده شویم. همه این مشکلات و شکست ها مانند در قفل شده ای هستند که ما را از داشتن زندگی بهتر محروم میسازند.

کانون مشاوران ایران و مرکز مشاوره افتخار دارد به پشتوانه­ی مشاورانی نام ­آور در عرصه­ی روانشناسی کشور، گامی را در ارتقای مباحث روانشناختی و مسائل زندگی و زناشویی بردارد. این مرکز در تهران و در مناطق مختلف دارای شعبه می باشد. برای تهرانی های عزیز که ساکن این منطقه  هستند،مرکز مشاوره منطقه ۱۱ تهران در نمایندگی های خود شامل مرکز مشاوره راه آهن، مرکز مشاوره جمهوری، مرکز مشاوره منیریه، مرکز مشاوره پاستور و مرکز مشاوره فلسطین را معرفی می کنیم.

مرکز مشاوره منطقه ۱۱ تهران با به خدمت گرفتن بهترین مشاوران و کارشناسان آماده کمک در زمینه های مشاوره ازدواج فلسطین ، مشاوره خانواده فلسطین ، مشاوره خانواده راه آهن، مشاوره ازدواج راه آهن ،مشاوره ازدواج جمهوری ، مشاوره خانواده جمهوری ، مشاوره ازدواج منیریه ، مشاوره خانواده منیریه و مشاوره کودک و نوجوان جمهوری   می باشند.

شماره های تماس 01

خواهر زاده ام بی ادب شده و از کلمات بد استفاده می کنه

سلام. خواهر زاده ۴ ساله دارم که پیش از این کودک آرام مودبی بود اما در ۲ ماه اخیر چند کلمه بد که مشخص نیست از کجا یاد گرفته مرتب تکرار می کنه و از طرفی سر هر چیز کوچکی داد می زنه و وموردی که مادرش رو بشدت نگران کرده اینه که متوجه شده هر ۲۰-۳۰ دقیقه یکبار غیر عادی پلک میزنه نگرانه که تیک باشه ؟ لطفا راهنمایی کنید و اگه مرکز تخصصی مشاور کودک هست معرفی کنید

پاسخ

در این مورد باید با مراکز مشاوره کودک ما تماس حاصل کنید

منبع: com.مرکزمشاوره


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

administrator

مقالات مرتبط

1 نظر

  • نرگس , جولای 25, 2014 @ 11:11 ق.ظ

    سلام.خواهر زاده ۴ ساله دارم که پیش از این کودک آرام مودبی بود اما در ۲ ماه اخیر چند کلمه بد که مشخص نیست از کجا یاد گرفتع مرتب تکرار می کنه و از طرفی سر هر چیز کوچکی داد می زنه و وموردی که مادرش رو بشدت نگران کرده اینه که متوجه شده هر ۲۰-۳۰ دقیقه یکبار غیر عادی پلک میزنه نگرانه که تیک باشه ؟ لطفا راهنمایی کنید و اگه مرکز تخصصی مشاور کودک هست معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.