مرکز مشاوره

مرکز مشاوره منطقه ۱۵ تهران

مرکز مشاوره منطقه ۱۵ تهران

همانطور که می دانید  بدن انسان از اعضا و پیکره های خاصی تشکیل شده است که می توان به یکی از ریز ترین آنها یعنی سلئل اشاره کرد.اگر یکی از این اعضا دچار مشکل شود کل بدن دچار مشکل شده و کار طبیعی و روزمره انسان فلج می شود. حتی اگر همین سلول های ریز دچار اشکال شوند شاید به ظاهر و در طی کوتاه مدت مشخص نشود اما در مدت طولانی اشکالات خود را بروز داده و در نهایت به صورت یک بیماری انسان را از زندگی عادی خارج می کند.

جامعه هم به مانند بدن انسان است و سلول های آن را خانواده ها تشکیل می دهند. اگر در یک جامعه خانواده هایی خوب و زندگی هایی بدون مشکل داشته باشیم کل جامعه در مسیر تعالی قرار می گیرد.

حال می دانیم که هیچ زندگی بدون عیب و مشکل نیست و ما همواره در حال تلاش هستیم تا با این مشکلات جنگیده و آن ها را برطرف کنیم.

پس برای اینکه ما خانواده ای خوب و در نهایت جامعه ای سرشار از امید داشته باشیم نیاز است تا برای حل مشکلات با کسانی که تجربه دارند و در واقع می دانند که چگونه با مشکلات مبارزه کنیم، مشورت کنیم.

مرکز مشاوره افسریه ،مرکز مشاوره خاوران،مرکز مشاوره شوش و مرکز مشاوره بسیج 

از این رو و به منظور کمک به هموطنان تهرانی، کانون مشاوران ایران ،تصمیم به راه اندازی مرکز مشاوه تهران کرده است. این مرکز در منطقه ۱۵ تهران نیز شعبه دارد. مرکز مشاوره منطقه ۱۵ تهران  برای ایجاد فضایی مناسب و آرام  با بهره گیری از مشاورانی خوب، کاردان و با تجربه به صورت مداوم در مرکز مشاوره افسریه ،مرکز مشاوره خاوران،مرکز مشاوره شوش و مرکز مشاوره بسیج  پذیرای ساکنین این منطقه خواهد بود.

تهرانیان عزیز می توانند به منظور رفع مسائل و مشکلات خود در زمینه های مشاوره خانواده افسریه ، مشاوره خانواده شوش ، مشاوره ازدواج افسریه ، مشاوره ازدواج شوش ، مشاوره خانواده بسیج و مشاوره ازدواج بسیج به مرکز مشاوره منطقه ۱۵ تهران مراجعه وراه حل مشکلات خود را بیابند.

شماره های تماس 01

منبع: com.مرکزمشاوره


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

administrator

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.