مرکز مشاوره

مرکز مشاوره منطقه ۱۸ تهران

مرکز مشاوره منطقه ۱۸ تهران

پیوند خانواده و مرکز مشاوره

خانواده یکی از بزرگترین پایگاه های تربیت و تعلیم و اولین جای است که انسان در آن یاد می گیرد چگونه رفتار کند. اما با خود فکر کنید اگر کانون خانواده آنطور که باید و شاید گرم و خوب نباشد چه اتفاقی می افتد؟!

پس به عنوان پدر و مادر باید بکوشیم تا خانواده ای پر از مهر و محبت و از همه مهمتر آرامش داشته باشیم تا فرزتدانی خوب را تحویل اجتماع دهیم.

اهداف مرکز مشاوره منطقه ۱۸ شهر تهران

یکی از مهمترین اهداف کانون مشاوران ایران ایجاد فضایی باز است تا اعضای خانواده بتوانند با طرح مشکلات خود و در میان گذاشتن آن با مشاورین ما، سعی در بهبود آن و در نهایت رسیدن به آرامش کنند. این کانون با برپایی مرکز خوب با نام مرکز مشاوره تهران و سپس با ایجاد شعب خود درمرکز مشاوره منطقه ۱۸ تهران می کوشند تا هر زمان که شما خواستید در دسترس باشند و گامی بزرگ برای تعالی فرهنگ ایران زمین بردارند.

مرکز مشاوره منطقه ۱۸ تهران با به خدمت گرفتن مشاوران با تجربه و ماهر در شعب مرکز مشاوره یافت آباد، مرکز مشاوره شمس آباد و مرکز مشاوره شهرک امام خمینی در زمینه های اساسی مشاوره خانواده شمس آباد، مشاوره ازدواج شمس آباد، مشاوره خانواده یافت آباد، مشاوره ازدواج یافت آباد، مشاوره خانواده شهرک امام خمینی و مشاوره ازدواج شهرک امام خمینی آماده هستند تا به طور مداوم پاسخگوی سوالات شما باشند.

شماره های تماس 01

مشکلات زیادی دارم چگونه مراجعه نمایم

سلام من مشکلات زیادی دارم چه جوری مراجعه کنم

پاسخ

در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

منبع: com.مرکزمشاوره


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

administrator

مقالات مرتبط

5 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.