مرکز مشاوره

مرکز مشاوره ژاپن

مرکز مشاوره ژاپن

مرکز مشاوره یوکوهاما،توکیو ،اوساکا 

بسیاری از مردم ایران برای کار ، ادامه تحصیل یا هر دلیل خاص دیگری کشور خود را ترک کرده و به کشور ژاپن میروند علی رغم تشابه فرهنگی این کشور با وطن عزیزمان باز هم با مشکلاتی در این کشور مواجه میشوند به بر روی روح و روان و روابط آنها با خانواده ، دوستان و اطرافیان تاثیر میگذارد طوری که تمرکز حواس آنها بر اثر این مشکلات از بین رفته و دیگر شادابی و نشاط قبل را ندارند.

اگر مشکلاتی از این قبیل دارید ، ما مراکز مشاوره خانواده توکیو ، مشاوره خانواده یوکوهاما ، مشاوره خانواده اوساکا ، مشاوره ازدواج توکیو ، مشاوره ازدواج یوکوهاما و دیگر مراکز از شعبات مرکز مشاوره ژاپن را بر اثر نیاز مشاوره ای که دارید به شما توصیه میکنیم.

 مشاوران ما در مرکز مشاوره یوکوهاما، مرکز مشاوره توکیو ، مرکز مشاوره اوساکا و سایر نمایندگی های مرکز مشاوره ژاپن یار و همراه شما در تمامی زمینه ها از جمله مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج و مشاوره کودکان میباشند.

خانوادم میگن با خواستگارت اختلاف سنی داری و مخالفن

با سلام دختری ۱۸ ساله هستم که خواستگاری دارم ۲۸ ساله از هر نظر خوبه و از همه مهمتر من خیلی بهش علاقه مند شدم ولی خانوادم میگن که سن من کمه و با این اختلاف سنی نمیتونیم خوشبخت بشیم ولی من خیلی دوستش دارم توروخدا من چکار کنم؟

پاسخ

ببینید نظر خانواده در این زمینه مهمه و اونا تجربه بیشتری دارن

اگر سایر جنبه هاش خیلی خوبه با خانواده صحبت کنید

منبع: com.مرکزمشاوره


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره