مرکز مشاوره

مشاوره زناشویی

مشاوره زناشویی

مشاوره زناشویی به منظور ارتقا روابط همسران

مشاوره زناشویی به مجموعه ای ازراهنمایی ها وعملکرد ها گفته می شود که برای فراهم کردن یک زندگی خوب وشاداب درفضایی آرام درخانواده به کار گرفته میشود. فضایی که میتواند به شکلگیری یک خانواده خوب وهمچنین یک جامعه سالم کمک کند.

مشاوره زناشویی همچنین مسائل زناشویی ریزو عمیق و رابطه زناشویی جنسی بین همسران رانیز دربردارد و میتواند کمک بسیاری به دوری از مشکلات واختلافات زناشویی شود. مشاوره زناشویی به دوقسمت مشاوره زناشویی بعد از ازدواج و مشاوره زناشویی قبل ازازدواج تقسیم میشود وآموزش هاس بسیاری رادررابطه با دوری از پرخاشگری، افسردگی و دعواهای خانواده شود.

بنابراین اگرخواهان استفاده ازمشاوره زناشویی هستید کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

آیدا: من و همسرم به تازگی با هم ازدواج کردیم. ما رابطه خوبی با هم داریم اما چون دوره ارضایی مختلفی داشتیم باعث شد دچار مشکل شویم. مشاوره سکس تراپ به ما نحوه درست ارتباط زن و شوهر را آموزش داد. همسرم با اینکه زودتر از من ارضا میشود و با روش هایی من را ارضا میکند که هر سبب خوشنودی هر دو ما شده و اینگو مهر و محبت بیشتری نسبت به هم پیدا کردیم. اکنون خدا رو شاکرم که زندگی خوبی دارم و ما هر دو سعی در مستحکم شدن آن داریم

کیارش: من به تازگی از همسرم جدا شدم و سه ماه بعد از جدا شدنم دلیلش را فهمیدم. همسرم من همواره شکلایت میکرد. به شوهر زنان دیگر قبطه می خورد و با این حال هیچ وقت نگفت که من ارضایش نکردم و بعد از دو سال به بهانه های الکی از من جدا شد. کاش پیش مشاوره رفته بودن و ریشه مشکل را شناسایی کرده بود. من اکنون با صحبت با یک مشاوره مشکل را شناسایی کردم و سعی کردم تا دوباره یک زندگی جدید بسازم.

پوریا: من و همسرم سر همه چی دعوا می کردیم، چون پیش از ازدواج به مرکز مشاوره نرفتیم و الکنون سر همه چیز با هم مشکل داریم. با این حال بنا به پیشنهاد برادرم به مشاور مراجعه کردم. مشاوره به من و همسرم فهماند که ما به هم می خوریم و خیلی شباهت داریم ولی روش های زناشویی و ارتباطی را بلد نیستیم. مثلا چگونه گاهی یک نفر باید کوتاه بیاید. مسئولیت پذیر بودن. محبت کردن دو طرفه. همواره در پی اشتراک بودن تا افتراق.

منبع: مقالات کانون مشاوران ایران


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره