مرکز مشاوره

مشاوره شغلی

مشکلات شغلی و دغدغه جوانان امروز

یکی از دغدغه هایی که جوانان امروزی بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه دارند، صاحب یک شغل مناسب شدن و استخدام در یک شرکت خوب می باشد. متاسفانه آمار بیکاری در کشور بسیار بالا می باشد و کسی پیروز این مبارزه برای به دست آوردن کار و موفقیت در مصاحبه میباشد که بتواند خود را به خوبی نشان داده و از توانایی های خود پرده برداری کند. اما چه می شود که افرادی با وجود ویژگی های خوب و استعداد های عالی برای یک شغل انتخاب نمی شوند؟!

استرس و اضطراب اصلی ترین عامل عدم استفاده از تمام توانایی های یک فرد می باشد.

مشاوره شغلی و مصاحبه شغلی کارآمد

بسیاری از کسانی که متقاضی حضور در یک شرکت خوب میباشند تنها بدلیل عدم اعتماد به نفس کافی انتخاب نشده و نمیتوانند مشغول به کار شوند. باید بدانید که اگر نتوانستید در یک مصاحبه شغلی و یا در یک آزمون جهت استخدام در یک شرکت موفق عمل کنید دنیا به آخر نمی رسد و شما تنها شناس خود را امتحان کرده اید. بنابراین خود را از قبل باخته ندانسته و اتفاقاً خود را پیروز آن مصاحبه دانسته و فکر کنید که درآن شکرت استخدام شده اید بنابراین بدون هیچگونه استرس وبا آمادگی علمی کامل در این جلسات شرکت کنید.

مشاوران ما در مرکز مشاوره باارائه خدمات مشاوره شغلی این کمک رابه شما می کنند که با اعتماد به نفس کافی بهترین شغل راانتخاب کرده وخود را صاحب آن بدانید. بنابراین با ارائه مشاوره مصاحبه شغلی به متقاضیان این امر شما را آماده حضور در مصاحبه شغلی و آزمون های استخدام شرکت ها می کند. بنابراین جهت موفقیت در محصاحبه استخدام شرکت باید به خود مسلط بوده و از همه توانایی های خود استفاده کنید. همچنین جهت مصاحبه استخدام باید با اعتماد به نفس کافی حاضر شده و در عین برخورد رسمی در جلسه ، درآن راحت باشید. لبخند به همراه داشته باشید و با جواب های کوتاه وبلند خود بدون هیچ حرف وتوضیح اضافی مخاطب خود را باویژگی های مثبت خود آشنا سازید. بدین ترتیب شما می توانید علاوه بر تاثیر مثبت بر روی مصاحبه کننده این اطمینان را به خود بدهید که شما تمام توانایی های خود را به معرض نمایش گذاشته اید.

ویژگی های یک شغل خوب

دائمی باشد

چالش داشته باشد

حقوق مناسب داشته باشد

مزایای کاری داشته باشد

جایگاه اجتماعی داشته باشد

منبع: مشاورکو


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره