مرکز مشاوره

روانشناسی شخصیت : چه نوع میزبانی هستید؟

چه لزومی دارد به قول خود عمل کنیم

شما از چه مدل مبلی استفاده میکنید و به آن علاقه دارید؟ بر اساس تحقیقات افرادی که از گونه های خاصی از مبل استفاده میکنند هرکدام ویژگی های شخصیتی خاص خود را دارند.

مبل راحتی با پارچه چهارخانه

شخصیتی شاد،ساده گیر و خوش برخورد هستید، طوری با مهمان رفتار میکنید که فکر کند در خانه خودش است، هیچ گاه مهمانی را به یک فضای خشک و رسمی تبدیل نمیکنید و مهمانان شما عاشق این خصلت شما هستند.

مبلهای راحتی چرمی

شخصیتی خلاق دارید،شما به مهمانی های خاص  و با موضوعات خاص به خصوص در کنار دوستانتان علاقه شدیدی دارید. مهمانی های شما را معمولا دوستان خاص و هنری مانند خودتان تشکیل میدهند.

مبلهای بزرگ راحتی

شما داوطلب برگزاری مهمانی های خانوادگی و دور همی دوستان و آشنایان هستید و با کمال میل این مهمانی ها را برگزار میکنید و زمانی که مهمانی به پایان میرسد بی صبرانه منتظر هستید که دوباره دوستانتان را ملاقات کنید.

کاناپه های جدید ، مدرن و بسیار شیک

استاد سرگرمی های ساده هستید،رفتار خالصانه ای با مهمانتان دارید و آنها نیز شما را به خاطر این رفتارتان تحسین میکنند ودلیل اصلی آنها برای آمدن به خانه شما همین است. تنها چیزی که شما میخواهید این است که ساعاتی را در آرامش کنار دوستانتان به دور از پذیرایی آنچنانی بگذرانید.

کاناپه های رسمی و مدل ویکتوریایی

میزبانی بی نقص، رسمی و بسیار مودب هستید. به همه مسائل جزئی مهمانی فکر میکنید تا همه چیز بی عیب و نقص باشد و مهمانان شما ازین که دعوتشان کردید احساس غرور میکنند اما توجه داشته باشید که همیشه رسمی بودن ، خسته کننده میشود ، بد نیست این رسمی بودن را با سرگرمی های ساده مزین کنید.

شماره های تماس 01

منبع: com.مرکزمشاوره


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

administrator

مقالات مرتبط

2 نظرات

  • ناشناس , ژانویه 13, 2014 @ 10:06 ب.ظ

    باحال بود

  • ناشناس , ژانویه 14, 2014 @ 10:36 ب.ظ

    روانشناسی خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.