مرکز مشاوره

مرکز مشاوره منطقه ۲۲ تهران

مرکز مشاوره منطقه ۲۲ تهران

جهان امروز و نیاز ها و خواست های ما از زندگی به گونه ای است که همواره نیاز به یک فرد مطمئن و باتجربه برای مشورت احساس می شود. زندگی سخت در این دوره زمانه و مشغله ها و دغدغه های که وجود دارد باعث می شود که گاهاً ما را از خانواده و مسائل مربوط به آن دور کند و همیشه این نکته فراموش می شود که تمامی تلاش مداوم ما برای احساس رضایت خانواده از زندگی است اما فشار ها باعث می شود که این نکته را فراموش کرده و به گونه ای رسیدگی به آن را از یاد ببریم. پس در زندگی امروزه نیاز به یک مشاوره خانواده احساس می شود.

به همین دلیل کانون مشاوران ایران و به منظور تحقق این هدف و احساس آرامش خاطر خانواده های ایرانی اقدام به برپایی مرکز مشاوره منطقه ۲۲ تهران کرده است.

مرکز مشاوره منطقه ۲۲ تهران با به خدمت گرفتن مشاورینی خوب و با تجربه و مستقر کردن آنان در آن مرکز فضایی مناسب را رای ساکنین این منطقه به وجود اورده است تا با مراجعه به مرکز مشاوره شهرک صدرا ، مرکز مشاوره گلستان و مرکز مشاوره دهکده المپیک،مرکز مشاوره پیکان شهر مشکلات و سوالات خود را در زمینه مشاوره خانواده شهرک صدرا، مشاوره ازدواج شهرک صدرا، مشاوره خانواده گلستان ، مشاوره ازدواج گلستان ، مشاوره خانواده دهکده المپیک و مشاوره ازدواج دهکده المپیک با کارشناسان ما در میان بگذارند و آن ها را حل نمایند تا زندگی ای خوب و سرشار از شادی داشته باشند.

شماره های تماس 01

منبع: com.مرکزمشاوره


صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

administrator

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.